Working Equitation gruppetrening for voksne

Påmeldingsfrist: 29.05.2022 12:00

Vis kart

Påmelding fra kr 217,00 inkl. avgifter

Annenhver søndag holder Langlielva Rideklubb treninger i Working Equitation.

Treningene holdes på Nordmarka Rideskole i Sørkedalen.

Vennligst les all informasjonen for dette arrangementet før du melder deg på.

For påmelding:

- Vi stiller krav om at de som melder seg på kan ri hesten selvstendig i skritt og trav

- Det er mulig å leie hest på stedet. Dersom du ønsker å leie hest så send en mail til post@langlielvarideklubb.no med info om deg selv: høyde, erfaring, eventuelle ønsker/tidligere erfaringer med type hest.

- Det er også mulig å ta med egen hest på treningene

- Denne treningen er forbeholdt voksne over 20 år

Priser

- Ordinær påmelding: 200,-

- Leie av skolehest kommer i tillegg: 250,- (for medlemmer av Langlielva Rideklubb: 150,-)

Hva skjer på treningen?

- Det vil være maks 5 deltagere på banen samtidig

- Treningen varer omtrent 60 minutter. Dette er inkludert oppstiging, oppvarming og gjennomgang av øvelsene/hindrene. Om deltagerne ønsker det så får alle ridd gjennom en bane til slutt.

- Dersom du leier hest av oss ber vi deg komme minimum 15 minutter før timen for å klargjøre egen hest. Trenger du hjelp til å legge på sal og hodelag er det bare å spørre en av stallhjelperne eller ridelæreren(e).

Diverse info
- Ved ankomst skal det fremvises gyldig vaksinasjon og egenerklæring før avlasting

- På grunn av begrenset parkeringsplass skal hengere parkere nede ved paddockene/postkassestativet
- Alle ryttere må ri med hjelm
- Hingster tillates
- Treningen foregår på 20x60 utebane (sand)

Send oss gjerne en melding om du har noen spørsmål om treningen eller working equitation generelt.